IT-Support / Helpdesk

IT-Support, IT-Helpdesk eller telefonsupport - kært barn har mange navne...

Vores IT-Supportafdeling sidder klar alle hverdage mellem 8 og 16. Så når I har brug for kvalificeret IT-Support, så ring til os, vi sidder klar til at hjælpe Jer via telefon, email og remote support.

Vidste du for eksempel at størstedelen af alle IT-opgaver idag løses via fjernsupport? Giv os 30 sek. og vi er på din skærm!

Fjernsupport gør ganske enkelt både vores og Jeres hverdag mere effektiv. Vi slipper for transporttid - og I slipper for ventetid. Og endnu bedre - I behøves ofte slet ikke at forklare Jeres problem - vi kobler bare op på Jeres skærm - og i løbet af 30 sekunder så kan vi se Jeres problem - og IT-supportopgaven kan påbegyndes med det samme!

Fordele ved at bruge os til Jeres IT-Supportopgaver

  • I har altid hjælpen nær
  • Jeres medarbejderes produktivitet sikres
  • I får aflastet interne IT-ressourcer
  • I får fuld dokumenteret effektivitet

Vælger I at lave en IT-driftsaftale eller Server-serviceaftale, så giver vi Jer et 5-timers klippekort til IT-Support - helt GRATIS.

Hvilke andre opgaver kan vi varetage for Jer?

  • Salg af pc’ere og vedligeholdelse af eksisterende udstyr
  • Salg, vedligehold og overvågning af servere
  • Mailserver - Både som hosted og som lokal exchange os Jer
  • Fjernbackup med software fra IBM TSM
  • Opsætning og vedligholdelse af krydsfelt / rackskab
  • Telefoni - med integration til f.eks. Outlook
  • Netværk
  • Internet/Firewall