Hvad er FlexPOS og hvem udvikler FlexPOS?

iAdvice ejer 26,7% af firmaet bag FlexPOS

iAdvice har været forhandler af FlexPOS siden 2008, og har siden da været tæt inde omkring udviklingen af FlexPOS. Dette er sket i tæt samarbejde med Bahne som er en storkunde hos iAdvice - på både Økonomisystems- såvel som kasseapparatsområdet. I sommeren 2012 fik iAdvice mulighed for at købe 26,7% af ejerskabet i firmaet bag FlexPOS, og det var en nem beslutning at takke ja tak til, så i dag er FlexPOS og iAdvice tæt forbundet via et fælles ejerskab. Dette ejerskab sikrer et godt og tæt samarbejde mellem os som forhandler og FlexPOS som udviklingshus, hvilket afspejler sig i de gode og fleksible løsninger vi leverer.

Hvor finder du FlexPOS i markedet?

FlexPOS kassesoftware findes i kasseapparater over hele Danmark. Vi dækker en lang række af forskellige brancher og findes i næsten alle størrelser af butikker. FlexPOS-kunderne spænder derfor bredt fra enkeltmandsvirksomheder, til store butikker samt kæder med mange kassesystemer koblet sammen. Se blot et mindre udsnit af vores referencer her.

Hvad er FlexPOS?

FlexPOS-navnet er en sammensætning af ordene ´Flexibility´ og ´Point-Of-Sale´ - som netop beskriver hvad vi står for: Den fleksible point-of-sale kassesoftware. Virksomheden startede tilbage i 2005 og var blandt de første ”Software as a Service”-kasseapparater. I dag har FlexPOS udviklet sig til at være blandt de absolut bedste kasseapparatsløsninger i Danmark. Kort og godt kan man sige, at FlexPOS er den software, som forvandler en sammensætning af hardware (touch computer, scanner, printer mm.) til det velfungerende kassesystem man i dag ser i en lang række af butikker landet over. Det er altså programmet, som gør kundeekspeditionerne nemmere og letter dagligdagen for tusindevis af ekspedienter. Læs mere om virksomheden bag FlexPOS på www.FlexPOS.com

Hvem forhandler FlexPOS?

FlexPOS adskiller sig fra andre POS-systemer ved udelukkende at blive solgt gennem et netværk af forhandlere. Det betyder, at folkene bag FlexPOS kan fokusere på, hvad de er bedst til, nemlig at videreudvikle systemet efter kundernes behov. Når alt salg sker gennem udvalgte forhandlere, betyder det til gengæld, at vi kan have et tæt samarbejde med dem og herved stadig holde fingeren på pulsen i markedet.