Kasseapparat til Eventa

flexpos kasseapparat video

Eventa Kasseapparat - FlexPOS

Eventa kasseapparat - FlexPOS henvender sig til virksomheder der benytter sig af Eventa CMS systemet og samtidig ønsker et moderne POS-kasseapparat med FlexPOS software. Du kan samle din Eventa webshop, kasseapparat og eventuelt dit ønskede økonomisystem i en og samme løsning hos iAdvice. Alt afhængig af dit ønske, kan du frit vælge om du vil have lageret ligget i din Eventa webshop, dit økonomisystem, eller på FlexPOS kasseapparatet. Med integrationen mellem disse 3 systemer kan du styre lageret således, at du ikke sælger den samme varer 2 gange.

Vi har idag flere 300 kunder der benytter vores FlexPOS løsning med integration til diverse regnskabsprogrammer samt webshops. Herunder en del der kører med Eventa kasseløsningen.

Hvordan fungerer integrationen mellem FlexPOS-kasseapparatet og Eventa-webshoppen?

Vi kan tilbyde 3 former for integration mellem FlexPOS-kasseapparatet og din Eventa webshop. Har du brug for en anderledes løsning, så giv os endelig et kald, så skal vi tage et kig på det.

  • Webshoppen styrer Jeres produkter/varianter, og lageret er placeret i webshoppen. Alle varer sendes direkte fra webshoppen over i kasseapparatet. Salg på kassen opdaterer automatisk lageret i webshoppen efterfølgende vha. DWI-modulet og den integration vi selv har udviklet.
  • Webshoppen styrer Jeres produkter/varianter, og lageret er placeret i webshoppen. Alle varer sendes via e-gate.dk eller iex.dk over til e-conomic og herefter sendes de videre til kasseapparatet. Salg på kassen opdaterer automatisk lageret i webshoppen efterfølgende via DWI modulet og den integration vi selv har udviklet.
  • Webshoppen styrer Jeres produkter/varianter og lageret er placeret i e-conomic. Alle varer sendes via e-gate.dk eller iex.dk over til e-conomic og herefter sendes de videre til kasseapparatet. Salg på kassen opdaterers i e-conomics´s lager ved bogføring af dagens salg - og lageret fra e-conomic vises i webshoppen.

Hvilke data sendes med over fra din Eventa webshop til din kasseløsning?

Produktinfo:

Produktnr, Navn, Salgspris, Kostpris, Varegruppe, Status

Hvilke data sendes med over fra FlexPOS-kasseapparatet til Eventa webshoppen?

Alle salg (både normale salg og retursalg) på kasseapparatet vil automatisk blive justeret i lageret i webshoppen via vores integration.

Hvad med integration til både mit e-conomic økonomisystem og min Eventa webshop?

Vi har også løsninger hvor Eventa-webshoppen er koblet sammen med både e-conomic og POS-kasseapparat. Dette giver nogle ekstra udfordringer, men det løses via enten www.e-gate.dk eller www.IEX.dk. Begge integrationer sørger for at Prestashop-webshoppen er koblet sammen med e-conomic, og derfra kobler vi så vores FlexPOS-kasseapparat på, som det tredjeben i løsningen. Det giver en rigtig smart løsning, som sikrer at Jeres Eventa-webshop, e-conomic og Jeres kasseapparat snakker sammen alle 3, og stemmer overens. Dette minimerer ligeledes en stor del af det manuelle tastearbejde.

Hvad koster integrationen mellem Kasseapparatet og Eventa-webshoppen?

Vores kasseapparat integration til Eventa prissættes sammen med hele jeres ønskede løsning. Prisen afhænger nemlig af hvordan løsningen skal sættes op, og hvor lageret skal placeres i løsningen. Kontakt derfor vores salgsafdeling for mere information. Vi tilbyder altid et gratis og uforpligtende tilbud på jeres løsning.

Hvem har udviklet Eventa integrationen?

Integrationen mellem vores POS-kasseapparat og Eventa webshoppen er udviklet af os selv. Vi har egne udviklere siddende, som udvikler for os. Det at have egne udviklere i huset gør at vi altid hurtigt og nemt kan fikse små problemer, som måtte opstå under opstart eller senere når integrationen er i drift.

Workflows-illustrationer

Forklaring på Workflow 1-1:

I workflow 1-1 styrer i Jeres produkter, varianter og lager i Eventa webshoppen. Alle varer og varedata sendes via. webshoppen over til jeres ønskede økonomisystem (vi anbefaler e-conomic). Herefter sendes varedata videre til POS-kasseapparatet. Når der bliver foretaget et Salg på jeres kasseapparat justeres lageret helt automatisk i jeres Eventa webshop, via. vores integration.

eventa workflow1

Forklaring på Workflow 2:

I Workflow 2 styrer du ligeledes dine produkter samt varianter i din Eventa webshop. Du opretter altså dine produkter og varianter i Eventa. Al varedata sendes herefter til e-conomic, hvor lageret fysisk vil ligge. Efterfølgende sendes varedataene videre til dit FlexPOS-kasseapparat. Forekommer der salg på kasseapparatet justeres lageret automatisk ovre i e-conomics, hvor det daglige salg vil blive bogført. Lageret fra e-conomic vises i webshoppen.

eventa workflow2

Forklaring på Workflow 3:

Workflow 3 er for de butikker som vil beholde deres lagerstyring i deres Eventa-webshopp, men som ikke har behov for lager/statistik i e-conomic. Alle varerne oprettes og vedligeholdes i Eventa backenden. Varer-dataene sendes herefter automatisk til kasseapparatet via. vores integration. Når dagen er slut laver I en dagsopgørelse, som helt automatisk sendes til e-conomic, hvor den ligger klar til kontrol/bogføring.

eventa workflow3

Forklaring på Workflow 4:

I workflow 4 styrer du dine produkter/varianter samt lager i din Eventa webshop. Alle varer sendes direkte fra Eventa over på FlexPOS-kasseapparatet. Forekommer der salg på kasseapparatet justeres lageret på Eventa webshoppen automatisk via DWI-modulet og den integration vi selv har udviklet.

eventa workflow4