Hvad er Visma Business?

Hurtigt overblik over løsningen

Med Visma Business får du et moderne og professionelt økonomisystem i samme stil som fx. Dynamic NAV. Visma Business er bare langt mere fleksibelt,
og koster væsentligt mindre. Visma Business implementeres med en standard opsætning, der er udviklet i henhold til ”best practice” indenfor de specifikke forretningsområder. Har I selv udviklet nogle ”best practices” specifikt for Jeres forretning, er det heldigvis utroligt nemt at tilpasse disse i Visma Business,
det er netop her Visma Business adskiller sig væsentligt fra andre økonomisystemer / ERP-systemer.
I andre økonomisystemer kræver det en stor indsigt i diverse programmeringssprog blot for at lave en simpel ændring i et skærmvindue.
I Visma Business gør det enkle og overskuelige tilpasningsmiljø det supernemt for brugeren, at tilpasse Visma Business til virksomhedens behov og ønsker.

Visma Business

Hvad med tilpasninger, diskplads, opgraderinger og justeringer i systemet, - det plejer at være dyrt og bøvlet?

Det som kunderne typisk falder for er, at brugeren selv kan designe sin helt egen grænseflade. Visma Business er bygget til at kunne tilpasses af kunden selv. Dette betyder, at Jeres egen superbruger vil være i stand til at kunne tilpasse størstedelen af systemet efter installation og uddannelse. Har I derfor et workflow som I ønsker justeret til eller lignende, så kræver dette som udgangspunkt ingen konsulenthjælp. Denne video viser hvordan man arbejder med design af vinduer i Visma Business, og illustrer hvor nemt I selv kan arbejde med Visma Business. Der er ingen dyre opdateringer af økonomisystemet Visma Business. Visma Business kan let opgraderes og typisk ubesværet i løbet af få timer. Du vil derved ikke opleve opgraderingen af økonomisystemet Visma Business som en dyr omkostning og et nødvendigt onde, som ved opgraderingen af andre økonomisystemer. Der er heller ingen afgift på databaseplads - som du måske kender det fra økonomisystemet C5.

Du får hele pakken - Et komplet økonomisystem

Når du anskaffer dig Visma Business får du hele pakken. Dette betyder at du kender dine omkostninger til økonomisystemet fra start af - og du får efterfølgende ingen ubehagelige overraskelser eller merpriser for softwaren. Undersøgelser af markedet for økonomisystemer, har konstateret at de samlede omkostninger ved anskaffelse af økonomisystemet Visma Business, set over en årrække, typisk er 40-60 % lavere end konkurrerende økonomisystemer. Men økonomisystemet Visma Business er ikke kun billigt, men også rigtig godt til styring af din forretning.

Visma Business er et komplet økonomisystem, hvis fokus ligger på at effektivisere hele Jeres virksomhed.

Visma Business hjælper Jer eks. med at:

  • Sikre at I altid har de rigtige varer på lager og at Jeres kunder deraf altid får leveret varerne til tiden, I undgår ligeledes at ligge inde med ”døde” eller usælgelige varer. = Gladere kunder og færre/lavere afskrivninger på varelageret
  • Øge konverteringsgraden af tilbud til ordrer, hvilket sikrer større profit
  • Sikre overblik over sælgernes aktiviteter = værktøj til at forbedre omsætningen
  • Sætte fokus på de vigtigste kunder og dermed forhindre at I mister loyale kunder
  • Sikre bedre styring af kundeemner og konvertering heraf
  • Give et uundværligt overblik over økonomien i Jeres virksomhed, samt en mærkbar optimering af hele bogholderiprocessen
  • Forbedre Jeres forretningsgange væsentligt. Er I trætte af at indtaste ordrer, bilag, kladdelinier m.m manuelt – dette kan I også undgå. Dette eksempelvis ved hjælp af en større integration af hele virksomhedens forsyningskæde eller integration til special systemer
  • Styre sygefraværet, sikre gladere medarbejdere samtnøge kompetenceniveauet i virksomheden
  • Sikre bedre styring af Jeres leverandører med både lavere indkøbspriser og leveringer til tiden til følge

Kort fortalt har I altså mulighed for at forbedre Jeres forretning vha. Visma Business

Dette er blot et lille udpluk af hvad Visma Business kan hjælpe med. Visma Business indeholder således blandt andet et lager-, indkøbs-, salgs-, CRM-, regnskabs-, tidsregistrerings-, HRM-, SRM-, anlægsaktivs-, projektstyrings-, dokumentstyringsmodul, samt mulighed for udvikling af egne moduler samt mange flere undermoduler. Derudover tilbyder økonomisystemet Visma Business en stribe af tillægsprodukter som Visma SuperOffice, Visma Webshop og Visma Rapportering som alle har til formål at øge Jeres indtjening og effektivitet. Og for at det ikke skal være helt løgn så er Visma Business fuldt integreret med MS Excel. Denne integration oplever vores nuværende kunder som en kæmpe fordel i hverdagen. Integrationen betyder eksempelvis, at har du et regneark med nye produkter der skal læses hurtigt ind i Visma Business, kan du via en simpel ”Copy-paste” ligge produkterne over i Visma Business, og integrationen går også den anden vej – se denne video "Copy-Paste demo" for yderligere info.

Vil I vide mere?

Visma Businss tilbyder en fleksibilitet som ikke er set i lignende økonomisystemer, søger I derfor et nyt økonomisystem, og efterspørger I et fleksibelt økonomisystem, så er Visma Business bestemt et kig værd. I kan vælge at kontakte en vores konsulenter for et salgsmøde, eller vælge at få styret nysgerrigheden ved at se de online demoer som er gratis tilgængelige her på vores hjemmeside.

Vi mener at Visma Business kan forbedre Jeres virksomhed, for det har vi oplevet ved vores nuværende kunder. Se vores referenceliste og se eller læs nogle af vores kundecases og kontakt evt. en af vore referencekunder for at få bekræftet denne påstand.

Står i overfor konkrete udfordringer i Jeres branche eks. nødvendige ISO-certificeringer eller ny lovgivning, så er vi ikke i tvivl om at økonomisystemet Visma Business kan hjælpe Jer med at optimere de ekstra administrative byrder, som sådanne indgreb typisk giver. Så kontakt os endelig.

For at vise hvor fleksibelt og dynamisk Visma Business er som økonomisystem, har vi lavet denne video i bedste "Jørgen Clevin stil"

 

Visma Funktionsoversigt
Regnskab
Visma Business
Finans
 
Debitor
 
Kreditor
 
Budget
 
Dimensioner
 
Anlægskartotek
 
Integration til Excel
 
Produktion & Logistik
 
Lagerstyring
 
Indkøb
 
Ordre Oversigt
 
Styklister
 
Special Priser
 
Integration til finplanlægning
 
Projektstyring
 
Projekt Kartotek
 
Projekt afvigelser
 
Effektivisering af registreringer
 
Delaktiviteter på projekter
 
Underleverandører
 
Materiale og tidsforbrug
 
Kundestyring
 
CRM styring
 
Integration til Outlook
 
Kundeopfølgning
 
Rapporter
 
Rapportering
 
Enkelt og brugervenligt rapport tilpasninger
 
Egne opsætninger og layouts
 
Avanceret Business Intelligence
 
Stærkt analyseredskab
 
Budgetterings-modul
 
Tillægsmoduler
 
Elektronisk fakturering
 
Fakturagodkendelse
 
Bankhåndtering
 
Dokumentstyring
 
eHandel
 
Finplanlægning
 
Rapportering
 
Special tilpasninger af brugerfladen