Support og drift

Daglig support til Visma business

Vi har ingen hotline med en grøn firstlevel supporter sidende klar, hvorfor? Vi har selv været Visma Business kunder tidligere, og vi kunne ofte ikke selv bruge firstlevel supporten til noget, vi ønskede at tale med konsulenten som kendte vores løsning mest muligt for at få den bedste support. Så vi har afskaffet firstlevel supporten hos os.

Hvordan fungerer support så?

Hos os kan du ringe direkte til den konsulent du vil tale med, er han optaget eller svarer han ikke, så kan du ringe på vores hovednr og tale med en kollega for mere info. Det giver til tider lidt ventetid, men det giver dig et bedre svar når den rigtige konsulent svarer på dit spørgsmål. Du slipper desuden for at firstlevel supporten roder rundt i din Visma Business og bruger din tid og penge.

Konsulentdage

Få mest mulig for dine penge, saml dine opgaver sammen og book en konsulentdag. Der er ingen tvivl om at konsulentdage giver klart mest for pengene, både kunde og konsulent er fokuseret og opgaverne vil blive løst hurtigt og effektivt hvor du som kunde også oplever/lærer om Visma Business undervejs. Vi anbefaler derfor altid vores kunder at samle opgaver sammen og booke hele konsulentdage.

Projekter

Vi laver altid gerne større projekter, vi anbefaler dog altid vores kunder at tage os med på råd tidligt i projektfasen, samt at varsle os i god tid så vi kan planlægge så godt som muligt. Udviklingsprojekter betegner vi som projekter med mere end 25 timer.

Projekter med detaljeret kravspecifikation

Vi laver gerne fastpris projekter hvis der foreligger en detaljeret kravspecifikation.

Årlig Hotline og supportaftale på 2995 kr.

Hos iAdvice har vi en obligatorisk supportaftale, aftalen er årlig og er på 2995 kr. Aftalen dækker den support vi har løbende over året men som vi ikke fakturerer, det vil sige alle de små hurtige opkald, support når vi er i vores biler, den tid vi bruger på at undersøge om ting kan lade sige gøre, beregning af tilbud, dialog med Visma Norge om jeres løsning. Aftalen faktureres årligt, i januar måned.

OBS! Guld og Platin support kunder betaler ikke den årlige supportaftale.

Det med småt:

Kunder med Guld og Platin supportaftale vil blive prioriteret før andre kunder. Timeforbrug faktureres pr. påbegyndt 15 min.

Transport omkostninger.

Hos iAdvice skal vi ikke tjene på kørsel, vi skal bare have dækket vores udgifter til køretid og kilometer penge. Det betyder at du som kunde ikke bliver afregnet kilometer penge a f.eks. 5 kr/km. Men i stedet blot betaler for køretid, tiden vi bruger i bil afregnes til 50% rabat og vil være noteret på din faktura som køretid med de 50%.

Bro, Færge og evt. overnatning med forplejning vil blive faktureret videre efter forbrug. Skal vi fx være i København kl 8.30 kan vi vælge at overnatte i København for at ikke at ankomme trætte efter en lang køretur. Dette aftales dog altid med jer som kunde inden.

 

Supportaftaler & timepriser
Standard aftale:
0,-/md
Visma Business Konsulenttime
1.195 kr/time
Di Diver Konsulenttime
995 kr/time
Udviklingskonsulenttime
995 kr/time

Guld aftale:
1.995,-/md
Visma Business Konsulenttime
995 kr/time
Di Diver Konsulenttime
995 kr/time
Udviklingskonsulenttime
995 kr/time

Platin aftale:
3.995,-/md
Visma Business Konsulenttime
895 kr/time
Di Diver Konsulenttime
895 kr/time
Udviklingskonsulenttime
895 kr/time

Alle opgivne priser er ekskl. moms.