Priser og funktioner
Generelt
Visma Doc Center
fra 34.000 kr
Automatisk opdatering af kassekladden
 
Automatisk tolkning af fakturaens indhold i høj kvalitet
 
100 % papirfrit fra modtagelse til arkivering
 
Spar kostbar tid (90 % af arkiveringen sker automatisk)
 
Reducer manuelle fejl i dagligdagen
 
Backup af alle data i skyen
 
Fordele
 
Saml dine bilag 1 sted
 
Overskuelig Faktura Oversigt
 
Nemt tilgængelige bilag
 
Nem og overskueligt dashboard
 
Lav kommentarer på Faktura
 
Nem flytning af bilag
 
Farvekode og Visuel workflow
 
Opret regler for hver type bilag
 
Integrationer
 
Fuld integration med Visma Business
 

Priser er inkl. installation og undervisning, 3 brugere (f.eks. bogholder, økonomichef, direktør)*
(*Vi anbefaler min. Visma Version 10.x)

 

Visma Document Center

Automatiser processerne for dokumenthåndtering

Bilagshåndtering er oftest kringlet og meget tidskrævende. Der er en hel del manuelt arbejde, og det hænder også, at bilag bliver væk. Ved at automatisere nogle af processerne, kan du effektivisere hele dokumenthåndteringen, og samtidig opnå et langt bedre overblik over dine bilag. Ved hjælp af Visma Document Center kan du spare kostbar tid, samt reducere fejl i daligdagen.

Ved hjælp af Visma Document Center kan du scanne dine bilag direkte ind i et elektronisk arkiv. Systemet sender så selv bilagene videre til den relevante modtager, som skal godkende bilaget. Ved hjælp af en OCR-tolk, kan VDC selv udtrække fakturainformation og ud fra de behandlings-regler der er opsat, vil systemet genkende den aktuelle leverandør, bilagstype mv. og registrere informationen korrekt.

Med andre ord får du automatiseret dokumenthåndteringen og sørger samtidig for, at alle fakturaer bliver set igennem af de rigtige personer, og du vil altid have alle bilag og fakturaer liggende i skyen, samlet et sted.

 

Enkel sagsbehandling og elektronisk arkivering

Ved hjælp af farvekoder og symboler viser systemet, hvor i godkendelses-processen bilaget/fakturaen befinder sig i processen. Det gør det nemt at holde styr på sine fakturaer og følge op på disse, som er forfaldet, og reducerer antallet af rykkere. Regnskabsmedarbejderen får nem og overskuelig information fra VDC om hvad bilaget indeholder.

Når du scanner en faktura/bilag, bliver bilaget kun registreret og derefter lagret, en gang, i et og samme system. På denne måde undgår du dobbelt-registreringer og fejl. Bilagene er altid arkiverede, og nemme at hente frem igen. Hvis der er behov for det, kan du ligeledes vedhæfte et elektronisk bilag i en e-mail. Visma Document center er altid tilgængeligt og hver bruger har fuldt overblik over sine bilag, når som helst. Når der kommer nye bilag ind, bliver attestanten/ansvarshaveren varslet via e-mail, om nye bilag der skal tages hånd om.


Visualisering



Synkronisering

VDC fuldt integreret med økonomisystemet

Visma Document Center er tæt integreret med Visma Business, og derfor er al data tilgængeligt i et og samme system. Du kan dermed enkelt kontrollere indkøb, varemodtagelse og faktura i samme skærmbillede. Al data vil ligeledes altid være helt up-to-date.

Når du sidder i Visma og kigger på indgående fakturaer, kan du automatisk se fakturaen på samme tid, i dit Dokument Center. Dette er vidst på billedet, hvor Visma Business er åbent til Venstre, og Document Center kommer så frem i Højre side, samt det er muligt at se alle steps for fakturaen og bemærkninger i bunden af skærmen. Så har du al vigtig information samlet.